Czy nauka języka angielskiego może być prosta i przyjemna? Wiele zależy od metody. |
Wpisany przez s.z. |
czwartek, 23 maja 2024 08:54 |
Czy nauka języka angielskiego może być prosta i przyjemna? Wiele zależy od metody.W dzisiejszych czasach o istocie znajomości języka angielskiego nikogo nie trzeba przekonywać. Rodzice doskonale zdają sobie sprawę, że swoboda posługiwania się angielskim jest kluczowa, aby mówić o dobrej przyszłości dla swoich dzieci. Możliwości na rynku jest wiele – od standardowych zajęć szkolnych, dodatkowych zajęć stacjonarnych, po zajęcia online. Trudność jednak pojawia się w momencie wyboru – skąd wiedzieć, które zajęcia będą odpowiednie? Jak ocenić, czy inwestycja w kurs przynosi oczekiwane efekty. Aż w końcu – jak poradzić sobie z niechęcią dziecka, które po prostu angielskiego nie lubi i zajęcia dodatkowe traktuje jak przykry obowiązek?
Żyjemy w czasach ogromu edukacyjnych możliwości. Nigdy wcześniej rodzice nie mieli do wyboru tak wiele alternatyw myśląc o zajęciach dodatkowych dla swoich dzieci. Pod względem rozwoju językowego oferta jest tak szeroka, że wybór najlepszej opcji stanowi wyzwanie samo w sobie. Skąd wiedzieć, które zajęcia dodatkowe będą najlepsze? Czym kierować się przy wyborze szkoły językowej?- Wybór odpowiednich zajęć angielskiego dla swojego dziecka może być ogromnym wyzwaniem – z rozmów z innymi rodzicami wiem też, że często dość stresującym. Rodzice chcą, aby ich dzieci polubiły angielski, aby nauka języka była dla nich frajdą, a nie przymusem. Szukają zajęć dodatkowych, które będą inne niż typowe zajęcia szkolne z obowiązkiem siedzenia w ławce. Zależy im, aby dzieci chętnie brały w nich udział – aby nauka angielskiego nie opierała się na mozolnym wkuwaniu słówek i gramatyki. Chcą znaleźć szkołę, która ma skuteczną i przyjazną metodę – aby czas spędzony na zajęciach dodatkowych był dla ich dzieci przyjemnością. Zaznaczają jednocześnie, że zależy im na tym, aby w parze z dobrze spędzonym czasem szły również efekty – rozumiane w postaci dobrze zdanych egzaminów czy ogólnej swobody w porozumiewaniu się po angielsku. W najnowszej kampanii “Szkoła angielskiego z innej bajki" pokazujemy, że połączenie dobrej zabawy i efektów jest możliwe. Zależało nam też na wyciągnięciu esencji z tego, jacy jesteśmy jako szkoła – jakie mamy relacje z uczniami, jaka panuje u nas atmosfera i jak wygląda nasza metoda 12 supermocy. Czujemy, że nasze podejście do nauczania i prowadzenia szkoły jest naprawdę z innej bajki. – mówi Tonia Bochińska, współwłaścicielka szkoły języka angielskiego Early Stage
Atmosfera zajęć vs. efektyCzęstą obawą rodziców – w kontekście dodatkowych zajęć językowych dla swoich dzieci – jest niepewność, czy dobra atmosfera na zajęciach może iść w parze z efektami. Obawa ta jest często spowodowana brakiem lepszych wyników na sprawdzianach, czy zawstydzeniem dziecka przed mówieniem na zagranicznych wakacjach. Czy możliwe do pogodzenia jest połączenie przyjaznej atmosfery i wysokiej przyswajalności języka?
/źródło - / |